بهترین بازی های PS3 در همه زمان ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 3109
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 


 

دشوار است باور کنید که انتشار PS3 بیش از یک دهه قبل ، یعنی در سال 2006 بود. در این مدت ، گرافیک بازی های ویدیویی و گیم پلی فقط واقع بینانه تر شده اند. 

با وجود همه پیشرفت ها و کنسول های جدید ، شما ممکن است گاهی اوقات در روحیه باشید تا در بعضی از بازی های موردعلاقه خود که به عنوان یک کودک یا نوجوان بازی کرده اید ، دوباره بازی کنید. جابجایی در تمام بازی های قدیمی PS3 می تواند احساس طاقت فرسایی داشته باشد ، اما اگر می خواهید بفهمید کدام بازی هنوز ارزش وقت شما را دارد ، ما لیستی از توصیه ها را گردآوری کرده ایم.

Red Dead Redemption

Rockstar's Red Dead Redemption  همچنان مورد پسند و تردیدآمیز سال 2010 است. این در واقع یک عنوان GTA است که در غرب وحشی تنظیم شده است و بر روی کلیه رفتارهای کلیشه غربی ساخته شده است. منطقه متروک شما به عنوان مأمور سابق جان مارستون از آن عبور می کنید ، گسترده است ، سرشار از شخصیت های به یاد ماندنی و انواع فعالیت های اختیاری ، از جمله همه چیز ، از مسابقه و طناب کشی گرفته تا پوکر و شکار. داستان همراه و دلجویی آن از اوج های حیرت انگیز ، بسیار عالی است ، به حدی که اغلب فراموش می کنید یک مؤلفه چند نفره با مجموعه ای از گزینه های کلاسیک برای کشف وجود دارد.

Metal Gear Solid 4: اسلحه های میهن پرستان

دنده فلزی-جامد-4-جامد-مار قدیمی

بازی کردن به عنوان پیرمرد سالخورده Solid Snake می تواند به راحتی یک فاجعه باشد ، اما Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots با استفاده از اسباب بازی هایی مانند کت و شلوار استتار ، یک ربات رفیق و ... این سریال را در جهت درخشان گرفت. روان سنجی نوآورانه از دیدگاه فنی ، MGS4 یکی از چشمگیرترین شاهکارهای دوره بود ، از تصویری گرفته تا گیم پلی گرفته تا سینمایی.

داستان مانند بازی های سری قبل از آن پیچیده و چرخانده و سرگرم شده و مبهوت شده است. در پایان با یک دنباله برش فیلم به طول ، MGS4 با یک ضربه عجیب و غریب به پایان رسید. MGS4 اضافی بیش از ارزش در کتابخانه Metal Gear بود و معمولاً به عنوان یکی از بزرگترین بازی های مخفیکاری در تمام دوران مورد توجه قرار می گیرد.

روح تاریک

روح تاریک

سری Souls به عنوان استاندارد بازی های چالش برانگیز شهرت پیدا کرد. Demon Souls سری From From Software را شروع کرد ، اما Dark Souls بود که حق رای دادن را به جریان اصلی و به دلایلی آورد. اگرچه Dark Souls یک بازی در دنیای آزاد است و دارای تعداد کمی مماس و اسرار مبهم است ، اما می توان آن را به شکلی مناسب به عنوان عجله رئیس حماسی توصیف کرد.

شما مجبور بودید که بر مبارزات روش شناختی تسلط داشته باشید و تمایلات کارفرمایان شیطانی خود را برای بیرون آمدن در بالا یاد بگیرید. حتی کارفرمایان اولیه مانند یک مانع عظیم احساس می کردند که هر پیروزی را شیرین تر از گذشته می کرد. Dark Souls همچنین به دلیل اشکالات و ناسازگاری های آن مشهور است. با این حال ، به جای کاهش تجربه ، اتفاقات عجیب و غرق شدن در اجراها باعث جذابیت رمان آن شده است.

فضای مرده

Dead Space مانند ترکیب کاملی از وحشت و عمل بود. Dead Space که توسط بازیهای Visceral در حال حاضر غیرقابل دفاع ساخته شده است ، طراحی شده و مأموریت تعمیرات مهندس سفینه فضایی Isaac Clarke را در USG Ishimura دنبال کرد. به طور طبیعی ، هنگامی که کلارک فهمید که خدمه ذبح شده اند و به موجودات وحشتناکی به نام نکرومورف تبدیل شدند ، همه چیز به سرعت به سمت جنوب پیش رفت.

Dead Space به دلیل فضای دلخراش و گیم پلی اکشن درخشان خود ، که بازیکنان را از اندام های Necromorphs به وسیله اندام با وسایل تکنولوژیکی جدا می کردند ، ایستادگی کرد. با قدم زدن درخشان و طراحی تخصصی ، Dead Space بهترین سه گانه اکشن-ترسناک دوران را آغاز کرد.

اکشن-ماجراجویی

آخرین ما

با وجود سیستم رزم ناهموار و فقدان محتوای چند نفره ، The Last of Us  Naughty Dog  به عنوان یکی از جذاب ترین عناوین کنسول از هر نسل از بین رفت. طراحی بصری فوق العاده ، بازیگری با صدای غنی و گیم پلی مبتنی بر انتخاب در حمایت از قصه گویی باورنکردنی و بالغ با یکدیگر ترکیب شده است. کمترین رابطه را بین جوئل و الی که در ایالات متحده پسا آخرالزمانی به وجود می آورند ، به یاد ماندنی است - به هر حال کمترین خاطره انگیز است - تا آنجا که بازی به سرعت برای پلی استیشن 4 از بین رفت. این واقعاً یک شاهکار سینمایی است.

خوانده شده کامل ما  آخرین از ما بررسی

Uncharted 2: در میان سارقین

Uncharted 2 واقعاً از عنوان اول سریال Smash Dog Naughty Dog منحرف نمی شود و این توسط ما خوب است. این بار دیگر ستاره دار گنج در سطح جهانی ناتان دریک و همراهی از چهره های آشنا را به نمایش می گذارد. مانند سلف خود ، یکپارچه سازی پلت فرم و تیراندازی با یک داستان پرچین و سطوح عمیق اکتشاف را انجام می دهد. حالت های چند نفره و بازی های رقابتی و رقابتی به سرگرمی اضافه می کنند و یک سیستم جذابیت قدرت پردازش را برای شما فراهم می کنند تا شما را درگیر فعالیت های 10 ساعته کند. حال اگر فقط سیستم جلد در فضاهای تنگ بهتر کار می کرد.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Assassin's Creed V: وحدت  بسیار وحشتناک به نظر می رسید ، اما بیشتر به این دلیل است که پرچم سیاه بسیار فریبنده بود. این ویژگی ها تمام ویژگی های این سریال را نشان می دهد - مکانیک های مخفیانه هوشمند ، آکروباتیک های پرنده ، یک سیستم مبارزه با سیال و غیره - در حالی که دنیای باز و پر جنب و جوش را معرفی می کند که در آن نبردهای دریایی سرنوشت ساز و یک سیستم پیشرفته پویا سلطنت عالی است. داستان حول محور شخصیت ادوارد کنوی نیز جذاب است و اگرچه کمی فرمول آور و تکراری است ، اما به نوعی قادر است تا از پرتره ترین رسانه های مدرن ، پرتره کمتری از دزدان دریایی و زندگی دریایی داشته باشد.

بررسی کامل Assassin's Creed IV را مطالعه  کنید

شهر آرخام بتمن

کلانشهرهای جوی و گاتم که دارای جرم و جنایت است ، هرگز جذاب تر از شهر آرکهام به نظر نمی رسد . ماجراجویی فوق العاده ، قبل از پایین آمدن در خیابان ها و درگیر شدن در مبارزات سریع گام به گام با شخصیت های برجسته بتمن با استفاده از مشت های خود یا میزبان وسایل نمادین ، ​​شما را به عنوان ابرقهرمان مورد علاقه همه افراد در سطح بالای شهر می بیند. خود این داستان با مجموعه گسترده ای از مأموریت های جانبی و لرزه های عصبی همراه است و دارای صدای ایستاده ای است که از امثال سازنده های بتمن ، مارک هامیل ، کوین کنروی و دیگران استفاده می کند.

سایه کلشوس

مطمئناً Fumito Ueda's Shadow of Colossus در پلی استیشن 2 عالی بود ، اما در PS3 نیز از بین رفته است. عنوان بزرگتر از زندگی شما را به عنوان دو قهرمان بازی ، سرگردان و اسب او آرگو بازی کرده است ، در حالی که برای ریشه کن کردن میزبان بسیاری از کلوسی های عظیم و بیدار شدن دوشیزه منصفانه خود از زاغه او ، شما را از یک منظره تاریک و ترسناک دور می کند.

دعوا های کلش آف کلنز باعث می شود نبردهای رئیس در هر بازی دیگر با مقایسه کوچک و بی پروا به نظر برسد. داستان کوتاه و امتیاز همراه با زیبایی هماهنگ شده است - همانطور که تصاویر به روز شده دارند - اما روشی است که مکانیزم اکشن و پازل به صورت یکپارچه در هم تنیده اند و باعث می شود برخلاف هر چیز دیگری.

خوانده شده کامل ما  سایه کلوسوس بررسی

سفر

به طور خلاصه ، سفر تحریک آمیز یک ماجراجویی شخص سوم است که در آن شما از کویر به عنوان یک چهره سرخ شده در جستجوی یک کوه عبور می کنید. با این حال ، آن را فقط به همان اندازه یک کار بیان هنری است که یک بازی ویدیویی ، لذت بردن از انیمیشن خیره کننده و یک داستان بسیار تفسیری است که هرگز در طول کوتاه بازی به وضوح تعریف نشده است. با این وجود ، بازی به تنهایی یا با هر غریبه ای که ممکن است بدون توجه به بازی شما سرگردان شود ، خوشحال است. علاوه بر این ، گشت و گذار در گشت و گذار و شن و ماسه حرکت می کند به همان اندازه موسیقی همزن پویا است.

بررسی کامل سفر  ما را بخوانید

تیراندازهای شخص اول

بیوشاک بی نهایت

طراح تحسین شده بازی کن لوین می داند چگونه یک داستان عالی را بیان کند - BioShock Infinite را به عنوان اثبات در نظر بگیرید. دنیای پر روح و روان کلمبیا چشم اندازی است که می تواند با پای پیاده یا از طریق راه آهن افقی ببیند. مانند هر داستان خوب ، Infinite همچنین می تواند احساسات شما را از طریق صدای صوتی باورنکردنی و یک طرح نفسانی که در هنگام چرخیدن اعتبار شما را ترک می کند ، حس کند. گیم پلی می تواند به ترجیحات شما نیز سفارشی شود ، و این امر باعث می شود احساساتی بیش از مردی که سعی در پاک کردن گناهان گذشته خود دارد ، به شما شبیه شود.

بررسی کامل بیوشاک بی نهایت  ما را بخوانید

Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4: Modern Warfare لحظه ای درخشان برای حق رای دادن و تیرانداز اول شخص به طور کلی بود. اول ، این تیرانداز به طور سنتی جنگ جهانی دوم را با یک بازی تک نفره معاصر که به نوعی ژانر را بالا می برد ، وارد دوره مدرن کرد. این یکی از مؤثرترین و کارآمدترین کمپین های تاریخ تیرانداز است. دوم ، واقعاً شوق چند نفره Call of Duty را بر روی کنسول ها شروع کرد.

با تشکر از مکانیک های دقیق ، یک سیستم مبتنی بر کلاس اعتیاد آور و نقشه هایی که به طرز شگفت انگیزی طراحی شده اند ، Modern Warfare به سرعت به عنوان نمونه اصلی تیراندازان چند نفره که به درستی انجام می شود ، تبدیل شد. حتی بیش از یک دهه از انتشار آن ، طرفداران هنوز هم به لطف بازسازی کنسولهای نسل فعلی ، از Modern Warfare لذت می برند .

مقاومت 3

سری مقاومت مقاومت که توسط Insomniac Games ساخته شد ، بهترین بازی خود را برای آخرین بار ذخیره کرد. واقعیت متناوب خنک کننده متناوب دهه 1950 پر از بیگانگان گروتسک ، هر مأموریت تنها موفق به خارج از مأموریت قبلی شد. مبارزات سریع و بیش از حد ، مقاومت 3 را به یک شادی دائمی تبدیل کرد ، اما این داستان جالب آن بود که سه گانه را به نتیجه خوبی رساند.

برای یک سریال علمی تخیلی پر از عناصر خارق العاده ، داستان توجیهی مقاومت 3 در مورد محافظت از خانواده خود هم جالب و متحیر بود. اگرچه Insomniac در سالهایی از زمان دستیابی به نتیجه نهایی سه گانه تحریم ادامه پیدا کرده است ، مقاومت 3 یکی از بهترین تلاشهای خود است.

بسترهای نرم افزاری

LittleBigPlanet 3

قسط سوم LittleBigPlanet دقیقاً همانند هرگونه برنامه نویسان Sumo Digital تا به امروز منتشر شده است ، دقیقاً مسخره و بازیگوش است. در صورت ایجاد خرگوش از یک ویرایشگر سطح و ثروت بی نظیر وسایل مبتکرانه در صورت ارائه ، می درخشد ، حتی اگر آموزش ها و اشکالات ناکارآمد آن گاهی اوقات می تواند گیم پلی را مختل کند. شخصیت ها و آیتم های جدید بازی همچنین مکانیک بستر های نرم افزاری را به طور اساسی تغییر می دهند و وسیله ای مناسب برای پرواز (Swoop) و درهم کشیدن دیوارها (Odd Sock) به شما می دهد. و چه کسی از طراحی بصری تمیز و لباس های میناکاری خوشش نمی آید؟

بررسی کامل LittleBigPlanet 3  ما را بخوانید

بازی های پازل

پورتال 2

پورتال 2 جای تعجب دارد - یعنی با فرض اینکه می توانید از زمان بار طولانی و فقدان کلی ارزش پخش مجدد دیدن کنید. این ویژگی شامل یک مجموعه استقبال از پازلهای جهت گیری فضایی است که در اطراف اسلحه پورتال قرار گرفته اند ، دقیقاً مانند سلف کوتاه آن ، و هم شامل تک نفره داستان محور و هم کمپین همکاری دو نفره داستان کمتر محور است.

در هر صورت ، معماها پیچیده تر و شخصیت ها سرگرم کننده تر از گذشته هستند ، دومی که بیشتر مدیون نوشتن هوشمندانه بازی و توانایی Valve برای آوردن یک عنصر غافلگیرکننده انسانی در بازیگران خود از روبات های کروی و صداهای ارواح است ، بازیگران خارق العاده ای را مانند استفان بازرگان و جی کی سیمونز.

بررسی کامل پورتال  ما را بخوانید

بازی های نقش آفرینی

Ni no Kuni: Wrath of the Witch Witch

جذابیت Ni no Kuni لذت بخش است ، که توسط برخی توصیف شده است زیرا Chrono Trigger با  Pokémon در سبک استودیو Ghibli که روی انیمیشن بازی کار می کرد ، عبور کرد. این یک ماجراجویی کارتونی فراگیر است که در اطراف پسری ساده به نام الیور می چرخد ​​، که به امید سرنگونی شر و نجات مادر تازه متولد شده خود ، جادوگر می شود.

دنیای بی انتها غنی و مبتکر است ، خواه از سناریوهای گفتگو ، دشمنان ، شخصیت ها یا مناطق اطراف باشد. و مضامین و نقوش صمیمانه مکانیک های تراز کردن مشکل ساز را تشکیل می دهند. Drippy همچنین یکی از بهترین راهپیمایی های پری است که شما درخواست می کنید ، به موازات اوکارینا از ناوی تایم .

خوانده شده کامل ما  نیکل هیچ دانلود Kuni  بررسی

Fallout: New Vegas

اشکالات فاجعه گاه به گاه به کنار،  جدید وگاس بر فرمول برنده بتسدا برای اولین بار در جعلی گسترش می یابد، بازی Fallout 3 . بازی نقش آفرینی دارای یک بیابانی وسیع و تفریحی است که با فراز و نشیب های گسترده پخش می شود ، به همراه موسیقی متن فیلم صوتی و کار صوتی که فضایی غالب را به نمایش می گذارد. سیستم تراز و شهرت و انعطاف پذیری عمیق و انعطاف پذیر ، سنگین بودن انتخاب های شما و توانایی ذاتی بازی در شخص اول یا سوم شخص باعث می شود رویکردهای زیادی نیز ایجاد شود ، و این باعث افزایش ارزش پخش بازی می شود.

The Elder Scrolls V: Skyrim

جهانی که بتسدا برای جدیدترین تکرار پیمایش های سالخوردگان تصور کرد ، نه فقط از نظر نقشه عظیم و تعداد زیادی از quests بلکه در لورهای جذاب و نبردهای جذاب ، بسیار غوطه ور و بزرگ است. تقریباً یک دهه از انتشار اولیه آن می گذرد و مردم هنوز از آن به عنوان استانداردی برای مقیاس RPG های جهان باز استفاده می کنند.

اصرار بتسدا برای انتقال آن به هر بستر جدیدی که در کنار هم باشد ، مطمئناً به ماندن آن در چشم مردم کمک کرده است. البته مبارزه با اژدها سرگرم کننده حماسی است ، اما لمسهای جوی لطیف این عنوان و تأکید خیره کننده بر طراحی هنری ، آن را به دست برتر از پیشینیان خود می بخشد.

خوانده شده کامل ما کتیبه ها بزرگتر V  بررسی

تاثیر عمده

سه گانه Mass Effect از Bioware احتمالاً بزرگترین سه گانه بازی ویدیویی همه زمان ها است. در حالی که هر کس مورد علاقه شخصی خود را در این سریال دارد ، ما به دلیل روشی که دوباره از آن RPG های مبتنی بر انتخاب تعریف کرد ، تصمیم گرفتیم با نسخه اصلی آن برویم. بازیکنان در کهکشان راه شیری در سال 2183 قرار گرفتند و بازیکنان پا به کفش سرباز فرمانده شپرد گذاشتند. با برخورداری از خطر زندگی انسان در اثر یك تهاجم ماشینی ، شپرد به ماجرایی رفت كه ما هنوز به آن فکر می کنیم.

Mass Effect مملو از نوشته های ستاره ای است که شما را وادار می کند تا تصمیم گیری های حساس را تغییر دهید که روند داستان را تغییر می دهد ، بهترین آثار جهان و شخصیت سازی دوره را نشان می دهد. اورجینال عمیق ترین اتصالات RPG را داشت و با سرعتی کمتری نسبت به دنباله های آن حرکت کرد ، اما به کسانی که با این کار گیر افتادند به نتیجه گیری بسیار رضایت بخش پاداش داد. اگرچه این سریال با بحث و جدال به پایان رسید و دنباله جویی ناامید کننده Mass Effect: Andromeda ، دنبال شد ، اولین بازی همیشه به عنوان یک بازی تعیین کننده و تأثیرگذار-RPG شناخته می شود.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS3 , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازی های PS3 در همه زمان ها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com